12 Απρ 2011

Θάλασσα

Με ηρέμισες θάλασσα, μ' άφησες να σου μιλήσω και να βγάλω από πάνω μου κάθε τι κακό που μου συνέβη τον τελευταίο καιρό.
Με έπλυνες, με καθάρισες, με ταξίδεψες.
Έθαψα στον πάτο σου ότι είχα δικό του. Απαλλάχτηκα!
Δεν θέλω να θυμάμαι, δεν θέλω να ξέρω.
Γαλήνεψα ότι απέμεινε μέσα μου ανέγγιχτο, από τις δικές του παράλογες συμπεριφορές.
Είμαι καλά και χαμογελώ όπως είχα χρόνια να χαμογελάσω.
Δεν τον έχω ανάγκη πια.
Δεν μπορεί να μου κάνει κακό πλέον.
Είμαι δυνατή, είμαι αυτή που είχα ξεχάσει μαζί του να είμαι.
Είμαι ΕΓΩ.....


Ο φίλος μου Γιάννης με ταξίδεψε και τον ευχαριστώ και αυτό είναι το βίντεο από τη μέρα αυτη που πέταξα τα πάντα στη θάλασσα:


3 σχόλια:

  1. Τιμη μου και ΧΑΡΑ μου να με Φιλος σου , ευχαριστω για τα υπέροχα γεννεθλια :) και χαίρομαι που μια θάλασσα πάντα μας γαληνευει ... Εύχομαι μόνο όμορφα σε φιλω Καλο βραδάκι :) oui :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρουθ μου να σαι καλά που είσαι πάντα εδώ μαζί μου...

    Φίλε μου Γιάννη αυτή η σελίδα είναι η ψυχή μου, ο τόπος που γράφω και εκφράζω κάθε τι που με απασχολεί. Πραγματικά το τραγούδι σου με έκανε να δω τα πραγματα με άλλο μάτι. Η παρέα σας και ότι χαμόγελα μου έχετε προσφέρει αυτό το διάστημα ήταν για μένα λύτρωση... Καλώς ήρθες λοιπόν στο ιντερνετικό μου σπίτι... Σε φιλώ :) oui :) (Και εγώ πέρασα όμορφα, εύχομαι να σε κάναμε να χαμογελάσεις και εσύ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή