9 Ιαν 2010

Παλεύω να με βρω

Παλεύω να σηκωθώ, να ξυπνήσω, να χαρώ. Το φως που μπήκε δεν είναι αρκετό να ανοίξει τα μάτια μου. Θέλω να πετάξω, όπως κάνουν οι αετοί. Ίσως γι' αυτό μου αρέσει να τους βλέπω, τους ζηλεύω. Ξέρω τι είναι σωστό και τι όχι, αλλά θέλω να στεναχωρεθώ. Θέλω να έχω αισθήματα και συναισθήματα. Να καταρρέω, να πετάω.. Να πέφτω, να σηκώνομαι. Ποτέ δεν υπήρξα ξανά έτσι. Μελαγχολικές τάσεις είπε η γιατρός. Τι άλλο μπορεί να συμβεί στη ζωή μου; Το μόνο που δεν έχει φανεί ακόμα είναι ο προάγγελος του θανάτου. Μου αρέσει η ζωή όμως και δεν θέλω να ξέρω τίποτα άλλο πέρα από αυτό. Μου αρέσει να ζω με τον δικό μου τρόπο, με τις δικές μου αυθεντικές αγάπες. Μέσα απο την μοναξιά και την πλήρη ησυχία που τις περισσότερες φορές μου σπάει τα νεύρα, ψάχνω να με βρω. Ψάχνω να βρω αυτό που άφησα πίσω μου... Εμένα!

βρίσκω [vrísko] -ομαι Ρ αόρ. βρήκα και (λαϊκότρ.) ήβρα, προστ. βρες, απαρέμφ. βρει, παθ. αόρ. βρέθηκα, απαρέμφ. βρεθεί : ανακαλύπτω κτ. που ήταν χαμένο, εξαφανισμένο ή κπ. που χάθηκε, που εξαφανίστηκε.
Από "Η πύλη για την ελληνική γλώσσα"

4 σχόλια:

  1. Μέσα από ότι σε εκφράζει, από ότι αγαπάς, από ότι αγγίζει απαλά ένα βαθύ σου συναίσθημα... μην το παλεύεις πολύ, δεν είναι τόσο η πάλη όσο το να αφαιθείς σε αυτό... Πάρε το αυτοκίνητο και βγες έξω, δες τον ήλιο, τη θάλασσα, χαμογέλασε με ό,τι όμορφο δώθηκε για Σένα, για να το απολαύσεις και να το ζήσεις. Θα Σε βρεις, γιατί είσαι Εκεί, κρυμένη κάτω από όσα σε κούρασαν και σε αποθάρρυναν... αλλά Είσαι Εκεί και ετοιμάζεσαι. Καλό νέο χρόνο σου εύχομαι και πάλι Emmortal μου... Ολοκαίνουργιο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επώδυνη διαδικασία αλλα είναι η μονη που λυτρώνει και αναγεννά...Και μετα.."Μας προσμένουν οι μεγάλοι , οι απέραντοι δρόμοι Μας προσμένουν κι όλα αυτά που δεν ήρθαν ακόμη"

    Η Μερα βρισκεται αναμεσα σε δυο νυχτες..τιποτε δεν σταματα ομως την ελευση της. Να το θυμασαι αυτο.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ταξίδι για να βρούμε εμάς είναι το πιο δύσκολο απο όλα τα μονοπάτια που θα διασχίσουμε ποτέ.
    Η διαδρομή όμως, αχ αυτή η διαδρομή πόσα πολλά αξίζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εύχομαι νάσαι καλά Emmortal μου. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή